ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ochrona2013_2016

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-11-22 08:58:04 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Ochrona2013_2016

Ochrona2013_2016
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Elbląg: Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwację lokalnego systemu alarmowego dla budynków i posesji WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU
Numer ogłoszenia: 466900 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu , ul. Skrzydlata 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2370554, faks 055 2370558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwację lokalnego systemu alarmowego dla budynków i posesji WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwację lokalnego systemu alarmowego dla budynków i posesji WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄGU polegające na: 1.Ochronie mienia tj. działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wnikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony w obiektach i na posesji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu przy ul Skrzydlatej 1, która ma na celu: - zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, - zapewnienie bezpieczeństwa interesantom, - ochronę mienia WORD w Elblągu w tym obiektów kubaturowych i niekubaturowych oraz ich wyposażenia. 2.Ochronie osób tj. działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. 3.Ochrona obiektu będzie wykonywana we wszystkie dni tygodnia w tym dni wolne od pracy i święta. W dni robocze w godz. od 9:00 do 17:00 lub innych godzinach określonych przez Dyrektora WORD, przy czym nie przekraczających 8 godzin w ciągu dnia przez dwóch pracowników ochrony a w pozostałym czasie przez jednego pracownika ochrony(łącznie 5 pracowników). 4.Wszyscy pracownicy zatrudnieni w ochronie bezpośredniej muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej l - go stopnia i być wyposażeni w ustawowe środki przymusu bezpośredniego i własne środki łączności. 5.Nadzór, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników ochrony wykonujących ochronę pełnić będą z ramienia Wykonawcy odpowiedzialni pracownicy Wykonawcy posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej drugiego stopnia - zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). 6.Pracownicy ochrony powinni podczas realizacji niniejszego zamówienia nosić umundurowanie firmowe wskazujące na pełnioną przez nich funkcję i umożliwiające identyfikację podmiotu wykonującego ochronę oraz posiadać w widocznym miejscu jednolite identyfikatory umożliwiające identyfikację pracownika oraz firmy, którą reprezentują. 7.Wszelkie zmiany obsady pracowników na stanowisku ochrony muszą być niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni po dokonanej zmianie, udokumentowane przez Wykonawcę na piśmie, z załączeniem licencji nowego pracownika. 8.Wykonawca wyposaża swoich pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań. 9.Wykonawca na swój koszt dokonuje przeglądów, konserwacji oraz napraw systemów alarmowych o poziomie ryzyka Z2 (SA2)) zainstalowanych w budynkach Zamawiającego, zgodnie z Klasyfikacją Systemów Alarmowych wg PN-93 E-08390/14 tj. Kontrola działania systemu - w pełnym zakresie powinna być dokonywana w okresach nie dłuższych niż 12 miesięcy, czujki i tory transmisji powinny być sprawdzane okresowo nie rzadziej niż co 3 m-ce. W przypadku uszkodzenia naprawa powinna być podjęta w ciągu 12h. Wykonawca prowadzi dokumentację przeglądów, konserwacji i napraw. Wszystkie wykonywane czynności należy zgłaszać Zamawiającemu, który po wykonaniu potwierdzi ich wykonanie. Dokumentacja potwierdzająca wykonanych czynności jest do wglądu Zamawiającego, na każde jego żądanie. 10.Wykonawca dokonuje monitorowania chronionego obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej. 11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane nieprawidłowym wykonywaniem obowiązków przez pracowników ochrony. 12.Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne do realizacji umowy informacje i materiały w zakresie ochrony obiektu zgodnie z potrzebami określonymi przez Wykonawcę. 13.Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie z podstawowym wyposażeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy tj. m.in. biurko, szafy, krzesła. 14.Po zakończeniu pracy w dni robocze, w dni wolne od pracy: soboty, niedziele, święta, w porze nocnej na terenie chronionego obiektu (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych wymagających podjęcia natychmiastowych działań służb ratowniczych, jak i służb technicznych) mogą przebywać wyłącznie pracownicy Zamawiającego lub osoby legitymujące się odpowiednim zezwoleniem Dyrektora WORD. Imienne dane zostaną przedłożone Wykonawcy niniejszej umowy. Pracownicy ochrony są każdorazowo zobowiązani do kontroli zezwoleń osób przebywających w tym czasie w chronionym obiekcie. 15.Wykonawca będzie prowadzić bieżącą dokumentację ochrony budynku, w której odnotowane będą fakty dotyczące objęcia i zdania służby, zaistniałych zdarzeń, podejmowanych interwencji itp. oraz zapewni kontrolę dokonywanych przez pracownika ochrony obchodów terenu np. karty kontrolne i odpowiednie urządzenia oraz wgląd Zamawiającego do tych informacji. 16.Szczegółowe zadania i obowiązki pracowników ochrony oraz organizację ochrony obiektu zawiera regulamin służby ochronnej, opracowany przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy i zaakceptowany przez Zamawiającego. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA OCHRONY, KTÓRE POWINNY BYĆ WPISANE DO REGULAMINU SŁUŻBY OCHRONY. Pracownik ochrony: a)odpowiada za fizyczną ochronę budynku i posesji łącznie z jego wyposażeniem przed kradzieżą, napadem, włamaniem, dewastacją zgodnie z obowiązującymi przepisami, b)pełni dyżur dopóki nie zostanie zmieniony, c)odpowiada za stan bezpieczeństwa pracowników i interesantów WORD oraz ład i porządek w czasie pracy Ośrodka, d)w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia osób oraz mienia podlegającego ochronie, podejmuje działania przewidziane w przepisach ustawy o ochronie osób i mienia, e)zatrzymuje osoby podejrzane o popełnienie wykroczenia lub przestępstwa i powiadamia policję oraz sporządza notatkę służbową z zaistniałego zdarzenia, f)swoje obowiązki wykonuje w sposób stanowczy, w stosunku do interesantów jest grzeczny i uprzejmy, g)co dwie godziny dokonuje obchodu obiektu, obiektów kubaturowych i niekubaturowych, po godzinach pracy Ośrodka w czasie obchodów dodatkowo sprawdza stan zabezpieczenia obiektu na zewnątrz jak i wewnątrz chronionych budynków (okna, drzwi). Potwierdzenie dokonania tych czynności winno być odnotowane przez urządzenia elektroniczne zamontowane na trasie obchodu i odnotowane w książce meldunków, h)włącza i wyłącza instalację alarmową, i) kontroluje stan zabezpieczenia ppoż., j)prowadzi na bieżąco książkę meldunków, k)wydaje i przyjmuje klucze zgodnie z książką wydawania i zasadami obowiązującymi u Zamawiającego, l) sprawdza zezwolenia na przebywanie na terenie ośrodka po godzinach jego pracy, m) zwraca szczególną uwagę na pozostawione rzeczy (paczki, torby, walizki itp.) przeciwdziałając zagrożeniu podłożenia materiałów wybuchowych, n)w sprawach merytorycznych dotyczących ochrony osób i mienia wykonuje polecenia Dyrektora WORD lub osób przez niego upoważnionych, o) odnotowuje w książce przebiegu służby wszelkie stwierdzone nieprawidłowości, sytuacje nadzwyczajne i niepokojące wydarzenia i składa meldunek pracownikowi odpowiedzialnemu za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego. Potwierdzenie przyjęcia meldunku pracownik Zamawiającego potwierdza podpisem w książce meldunków. p)może być kontrolowany przez organy powołane do kontroli porządku i bezpieczeństwa takie jak: Policja, Straż Pożarna, Prokuratura, pracowników Urzędu Marszałkowskiego posiadających odpowiednie upoważnienia oraz osoby upoważnione przez Dyrektora WORD, r)pracownik ochrony przed podjęciem zatrudnienia na obiekcie powinien zostać zapoznany z poszczególnymi pomieszczeniami , rozmieszczeniem sprzętu BHP i ppoż., wyłącznikami dopływu energii elektrycznej, wody itp. s)pracownikom ochrony nie wolno bez zezwolenia Zamawiającego otwierać i korzystać z innych pomieszczeń, stanowisk pracy oraz urządzeń i wyposażenia obiektów chronionych, z wyjątkiem sytuacji uzasadnionych, za każdorazowym odnotowaniem takiego przypadku w książce meldunków. OPIS OBIEKTU I JEGO ZABEZPIECZENIA: Nieruchomość Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu składa się z: 1) 3 kondygnacyjnego budynku administracyjno-szkoleniowego: parter, I piętro, II piętro o łącznej powierzchni - 1002,0 m2, 2) budynku szkoleniowo-socjalno - garażowego o powierzchni 780 m2, w których zainstalowane są systemy: - sygnalizacji włamania - SSW, monitorowany przez Wykonawcę ochrony, - kontroli dostępu - KD, - nadzoru wizyjnego - CCTV, którym objęte są: budynek i Ośrodka , plac manewrowy i wewnętrzne parkingi. 3) wiat na placu manewrowym i parkingu wewnętrznym, 4) ogrodzonej posesji o powierzchni 1,3 h . 3.4. Wymagania stawiane wykonawcy: 1.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3.Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ; b)posiadają uprawnienia (koncesję MSWiA) do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ; b)zrealizowali lub realizują z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy umowy trwające przynajmniej jeden rok, w zakresie porównywalnym do niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 150 000 zł brutto w skali roku.
·           III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ;
·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ;
·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)spełnia ten warunek poprzez złożenie oświadczenia wymienionego w rozdz. 6 pkt. 6.3 ppkt. 4) SIWZ; b)posiadają ubezpieczenie OC kontraktowe i deliktowe w zakresie prowadzonej działalności w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na kwotę minimum 200 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·                  koncesję, zezwolenie lub licencję
·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·                  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·           III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 2)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4)Wykaz zrealizowanych lub realizowanych umów z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 8 do SIWZ. 5)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. 6)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniających Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji. 2.W przypadku zmian spowodowanych wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź odpowiednio zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. 3.Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 i ust.2 jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez Stronę drugą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z Załącznikami dostępna jest w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu, ul. Skrzydlata 1, pokój nr 16. SIWZ udostępniana jest zgodnie z art. 42 ustawy Pzp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu ul. Skrzydlata 1 82-300 Elbląg pokój 14 I pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
Dyrektor WORD w Elblągu
 
Zbigniew Lichuszewski
================================
 
NO-ZP-3/2012                    Elbląg,3-12-2012r
 
 
 
OFERENCI
wszyscy
 
                                                                                 
W związku z zapytaniem dotyczącymi wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania w systemie dyskretnego ostrzegania z reakcją załogi interwencyjnej oraz konserwację lokalnego systemu alarmowego dla budynków i posesji WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W ELBLĄG nr sprawy:  NO-ZP-3/2013 Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu poniżej przedstawia te pytania i udziela odpowiedzi;  
UWAGA !
Poniżej w załącznikach publikujemy w/w odpowiedzi na pytania / format *.pdf/ skierowane do wszystkich Oferentów.  

Załączniki

  • Ochrona2013_2016siwz (DOC, 255 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-11-22 08:56:27 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-22 | siwz
  • 1 (DOC, 82 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-11-22 08:57:16 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-22
  • 2 (DOC, 43.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-11-22 08:57:16 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-22
  • 3 (DOC, 30.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-11-22 08:57:53 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-22
  • 4 (DOC, 29.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-11-22 08:57:53 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-22
  • 5 (DOC, 26 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-11-22 08:57:53 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-22
  • 6 (DOC, 28.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-11-22 08:57:53 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-22
  • 7 (DOC, 30.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-11-22 08:57:53 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-22
  • 8 (DOC, 38 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-11-22 08:57:53 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-22
  • Odpowiedzi na pyt. (PDF, 319.2 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2012-12-04 16:06:24 | Data wytworzenia informacji: 2012-12-04
« powrót do poprzedniej strony